ترول ضد لنگی (سری اول)

???????

تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:ترول ضد لونگی,ترول پرسپولیس,آنتی لنگی, | 16:1 | نویسنده : Ehsan Abi Del 7

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

رویای ابی
ساعت2:25---26 شهريور 1392
اين تيم شيران/يا علي مدد

تيم دليران/يا علي مدد

اس اس ايران/يا علي مدد.


ԹՐԹʍ
ساعت2:20---26 شهريور 1392
سوگوليا،ستاره ها،از اسمون ميباره

لونگي اينو ميدونه كه اس اس قهرمانه

به جون هر چي مرده پرسپولسي نامرده

لونگي مياد استديوم شش تايي برميگرده.


دختران ابی دل
ساعت2:00---24 شهريور 1392
قرمز های زمونه رو دارن یه جا دار میزنن / به جای عکسشون تو قاب یه عکس خیار میزنن

تیم ما قهرمان میشه هم تو ایران هم آسیا / تو گوش پرسپولیسی ها سیلی آبدار میزنن

کاشانی چی شد؟ قطبی کجاست ؟ / هیچی یه جا نشستن و دارن با هم زار میزنن

استقلال قهرمانه و پرسپولیس هم که سوراخه / آبی های محلمون دارن اینو جار میزنن

سردار میره خونشون دایی میره پیش زنش / توی روزنامه واسشون خدا نگهدار میزنن


BAD BOY
ساعت17:05---23 شهريور 1392
به پرسپولیس میگن الان چندم جدولین ؟میگه از بالا ادرس بدم گم میشین .از پایینکه نگاه کنی تیم سوم یا چهارم میایم
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


سونیا
ساعت17:02---23 شهريور 1392
جز تو کی می تونه ته جدول باشه کی میتونه هشتم لیگ باشه



مگه میشه قرمز تو صدر باشه نه نمیشه نه نمیشه



(تقدیم به عشقم استقلال)



جز ما کی اسم تیمش کهکشانیه (ماشا ا...) کی مدعیه قهرمانیه



کی گل میزنه توسی ثانیه فقط اس اس فقط اس اس




پاسخ:آبجی خ قشنگ بود مرسیییییییییی


MY DREAM
ساعت4:38---23 شهريور 1392
عجب رسمیه رسم زمونه قصه تیمی ک با خریداش شاید که دیگه تولیگ نمونه


چی شد اون ماشین بنزیناش کجان خدا میدونه


میرن قرمزا پایین جدول از اونا فقط خاطره 4 به یاد میمونه


پرسید زیر لب سردار با حسرت که کی این شعورو اینجور سرورده






پاسخ:مرسی خ خوب بود


MY DREAM
ساعت4:38---23 شهريور 1392
عجب رسمیه رسم زمونه قصه تیمی ک با خریداش شاید که دیگه تولیگ نمونه
چی شد اون ماشین بنزیناش کجان خدا میدونه
میرن قرمزا پایین جدول از اونا فقط خاطره 4 به یاد میمونه
پرسید زیر لب سردار با حسرت که کی این شعورو اینجور سرورده



goog girle
ساعت4:31---23 شهريور 1392
من.....من.......من

رویایی دارم....رویای نباختن

رویای یک روز 4 تایی نشدن

من....من.....من

رویایی دارم که غیر ممکن هست

تیمی بهتر از اسقلال مگه هست؟؟؟



لیگی که بازیکناش لنگی نمی شن

پولکی و بی غیرت و بنزی نمی شن

لیگی که تیم ملی و بازیکناش بهترینن

با این حال لنگیا همیشه توش .............!


goog girle
ساعت4:31---23 شهريور 1392
من.....من.......من

رویایی دارم....رویای نباختن

رویای یک روز 4 تایی نشدن

من....من.....من

رویایی دارم که غیر ممکن هست

تیمی بهتر از اسقلال مگه هست؟؟؟



لیگی که بازیکناش لنگی نمی شن

پولکی و بی غیرت و بنزی نمی شن

لیگی که تیم ملی و بازیکناش بهترینن

با این حال لنگیا همیشه توش .............!
پاسخ:اخ چه راست گقتی دمت گرم


ԹՐԹʍ
ساعت3:57---23 شهريور 1392
آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم / قرمز نشویم هرگز که با ننگ بمیریم !



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: